Betaling

Lindaas ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, Mobilpay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Lindaas ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Din ordre vil blive behandlet og afsendt indenfor 1-3 dage.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Lindaas ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Lindaas ApS
Dådyrvej 4
8600 Silkeborg

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager varen. Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Du kan give besked om fortrydelsen og købe en returlabel (DKK 35,- med GLS) her:

Giv besked om retur her og bestil returlabel

Det er også muligt at aflevere returvaren på vores adresse i Silkeborg efter nærmere aftale. Du kan give os besked om fortrydelsen pr. mail på birkk@lindaas.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Hvis du nægter at modtage varen, vil de reelle udgifter vi bliver pålagt ved returneringen blive fratrukket i dit tilgodehavende fra den/de varer der returneres som du har nægtet at modtage.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: birkk@lindaas.dk